Zeeuwse OV enquête

16 juli 2017

Zeeuwse OV enquête

Nu de Zeeuwse concessie voor het openbaar vervoer al weer een tijdje loopt, is de SP Statenfractie benieuwd naar de ervaringen van de passagiers. We denken daarbij aan ervaringen m.b.t. het aantal lijnen, haltes, de bereikbaarheid, de reistijd en aansluitingen.

Vanuit de samenleving horen we regelmatig zorgelijke geluiden wanneer het gaat om het OV.  Om meer inzicht te krijgen hebben we een enquête opgesteld voor iedereen die wel eens gebruik maakt van het Zeeuwse OV. Ook mensen die maar één maal per maand gebruik maken van het OV in Zeeland willen we graag vragen hun ervaringen met ons te delen.

Het gaat daarbij om ervaringen met de reguliere busdiensten, de haltetaxi, de buurtbus en het scholierenvervoer. De haltetaxi en de buurtbus zijn een relatief nieuw fenomeen in het OV in Zeeland waar door de Provincie veel van verwacht wordt. Hier zijn we dan ook extra benieuwd naar. Voor de gebruikers van het fiets/voetveer zijn ook enkele vragen opgenomen. De SP fractie beschouwt dat als een verlengstuk van het openbaar vervoersnetwerk.

Ga naar de enquête