Afscheid Lia Lievaart-Kist van de Provinciale Staten van Zeeland

Na een periode van 2 jaar heeft Lia Lievaart afscheid genomen in PS

Afscheid
Toespraak Lia

Na een periode van twee jaar heeft Lia Lievaart afscheid genomen van de Provinciale Staten van Zeeland. Zij legt haar functie van fractievoorzitter per 1 september 2009 neer.
Omdat de vergadering van 19 juni de laatste vergadering was voor het zomerreces heeft ze nu al afscheid genomen van haar collega-Statenleden na afloop van de plenaire vergadering.
Van de Commissaris van de Koningin kreeg Lia een prachtige bos bloemen. Ook de fractie-voorzitters van de partijen vertegenwoordigd in de Staten van Zeeland, lieten zich niet onbetuigd en boden haar presentjes aan bij het afscheid nemen.

Lia was een bevlogen fractievoorzitter die stond voor haar taak, ook al was deze niet even makkelijk. Tussentijdse wisseling van fractieleden en het vertrek van mede fractievoorzitter Gertjan Bouterse, heeft een zware wissel getrokken op haar en het functioneren van de fractie. Maar zij heeft met haar diplomatie de fractie toch goed bijeen weten te houden.
Wij zullen haar dan ook ten node missen!
Lia, namens je achtergebleven fractie-genoten wensen we je alle succes en plezier toe, in de vele vrije tijd die je wachten staat!

Lia, het gaat je goed!

Bloemen van Carla Peijs.