Haalt Delta Bakzeil . . . .

10 juli 2009

Haalt Delta Bakzeil . . . .

De reacties van de kabelabonnees schijnt Delta Comfort toch wel aan het denken gezet te hebben

Het aantal reacties wat bij de SP Zeeland via het webformulier binnenkomt is nu, vrijdagmiddag 10 juli, de 1200 overstegen.
Vanmorgen stond er in de PZC dat er twee kanalen terug komen in het basispakket. Volgens Tim Thépass, webcoordinator van de actie in een reactie op Omroep Zeeland:"Ik vind dit wel wat magertjes van Delta!"
Niet gezegd werd welke twee kanalen!
Het zenderpakket zal in samenspraak met de programmaraad en de SP-Zeeland worden aangepast. Tot op heden heeft de SP-Zeeland nog géén reactie mogen ontvangen van de Delta.
Daarom roept de SP-Zeeland u, als kabelabonnee, op om in een mail aan de SP-Zeeland te vertellen welke kanalen u graag in het basispakket wilt terugzien. U kunt uw reacties sturen aan webcoordinator Delta protest

De fractie van de SP-Zeeland vindt het gebaar van Delta Comfort heel edelmoedig om hun gedupeerde klanten een tegemoetkoming te doen van €20.= voor de kosten die er gemaakt zijn om de decoders weer op de juiste kanalen te zetten. Maar, er zijn ook abonnees die niet thuis zijn op het internet, want daar is het formulier te downloaden bij Delta. Ons inziens moet Delta via hun eigen administratie alle digitale kabelabonnees schadeloos stellen, uiteindelijk hebben zij er een puinhoop van gemaakt en zij hebben toch een kloppende administratie.
Pascal de Klerk, directeur Delta Comfort, geeft ruiterlijk toe dat zij de fout gemaakt hebben door niet naar hun klanten te luisteren. Waarvoor hulde! Het komt niet vaak voor dat een groot monopolistisch bedrijf zijn excuses maakt richting klant!