Dennis de Jong bezoekt Zeeland

13 mei 2014

Dennis de Jong bezoekt Zeeland

Op 22 mei zijn er verkiezingen voor het Europees Parlement. Zoals je ongetwijfeld weet is Dennis de Jong de SP lijsttrekker voor Europa. Op vrijdagavond 16 mei komt Dennis de Jong naar Zeeland!! Om precies te zijn naar Goes. Dennis komt om de Zeeuwse SP leden en SP vrijwilligers een hart onder de riem te steken. Maar zeker ook om iedereen, voor zover dit al niet het geval is, (nog) enthousiaster te maken. Zodat ze de laatste paar dagen voor de verkiezingen alles op alles zetten om zoveel mogelijk mensen ervan te overtuigen dat het uiterst belangrijk is om op 22 mei hun stem uit te brengen. Belangrijk is dat mensen gaan stemmen! En natuurlijk het liefst op de SP, omdat de SP nou eenmaal het beste verhaal heeft wat Europa zou moeten zijn en doen. Je wilt toch ook dat wij zeggenschap houden over onder andere onze pensioenen, onze zorg en ons onderwijs!

Op 16 mei komt Dennis de Jong naar Zeeland toe voor een bezoek. Overdag gaat hij samen met Niels Jongerius (nr. 5 op de lijst) en Roland van Tilborg (nr. 12)  na een bezoek aan de Commissaris van de Koning, Han Polman, naar Vlissingen om daar met de fast-ferry (fietsvoetveer) naar Breskens te varen. Hiervandaan gaan ze naar Sluis waar ze gesprekken zullen hebben met diverse mensen. Waaronder 2 ondernemers, een pomphouder en een eigenaresse van een slijterij. De dag wordt afgesloten in Goes. Waar vanaf 19.00 uur de gelegenheid is voor SP leden om Dennis de Jong het hemd van het lijf te vragen over Europa en de verkiezingen.