Succesvolle bijeenkomst met Sharon Gesthuizen en Ron Meyer.

27 oktober 2015

Succesvolle bijeenkomst met Sharon Gesthuizen en Ron Meyer.

Een situatie die toch wel uniek genoemd kan worden in de geschiedenis van de SP. Tweede Kamerlid Sharon Gesthuizen en FNV organiser Ron Meyer hebben zich kandidaat gesteld om partij-icoon en voorzitter Jan Marijnissen op te volgen. Beide zijn de afgelopen paar maanden veel in het land te zien en te horen. Sharon en Ron gaan zoveel mogelijk afdelingen langs om hun eigen unieke verhaal te vertellen en om de leden daarbij wegwijs te maken in hun keuze voor de beste voorzitter.

Afgelopen vrijdag waren zij op uitnodiging van de Zeeuwse afdelingen in Goes aanwezig. Sharon nam het eerste deel van de avond voor haar rekening om haar verhaal te vertellen aan de bijna 80 aanwezigen. Na haar was het de beurt aan Ron.

Voor de pauze mochten de aanwezigen vragen die zij aan de kandidaten wilden stellen op papier zetten. De vragen konden apart gesteld worden aan Ron of Sharon of aan beide. Er waren inhoudelijk goede vragen bij waar passievol op geantwoord werd. Na afloop van deze inspirerende avond was er nog volop gelegenheid om na te praten met Sharon en Ron onder het genot van een drankje.

Foto: R. van Tilborg